mardi 27 avril 2010

"Mango Tree" by Angus and Julia Stone

Sometimes I know that I have to update my blog and have absolutely no idea... And I hate blank pages.

I was wondering what to write about and the evidence came from the radio...

Angus and Julia Stone, of course !

The question is : why are they still unknown in France/Europe ? I know Australia is not very close to us but all their songs are soo wonderful.

Here is "Mango Tree". Enjoy and relax !

(c) "Mango Tree" by Angus and Julia Stone

2 commentaires:

  1. Super groupe en effet ! Merci Frenchy Baguette de m'avoir fait découvrir ce groupe, je sens que je suis déjà accro ;)

    Bisous Bisous
    Diane ;)

    RépondreSupprimer
  2. Oui, c'est une belle trouvaille que ce groupe australien :-) Leur nouveau CD, "Down the way" est top et en bonne place sur ma playlist Deezer !

    Le seul pb c'est que leurs deux concerts sur Paris sont déjà complets (et j'ai pas pu avoir de places). Mais bon, tant pis.

    Big bises et merci pour ton message !

    Frenchy Baguette

    RépondreSupprimer